Nie mów tych dwóch zdań projektantowi Twojej nowej strony.

> projektowanie graficzne > nie mow-tych-dwoch-zdan-projektantowi-twojej-nowej-strony

Chcesz, żeby twój projekt strony internetowej był naprawdę dobry? Traktuj swojego projektanta i jego pracę z szacunkiem. Projektanci są przewrażliwieni na punkcie klientów, którzy mogą okazać się „problemowymi dziećmi”. Rozmowa i wywiad to proces dwustronny. Choć niektórzy projektanci nie mają nic przeciwko „wymianie ciosów”, oto kilka zdań, których nie powinieneś wypowiadać, jeżeli już znalazłeś artystę, na którego dobrej pracy szczególnie Ci zależy.

Czy twój potencjalny projektant jest dla ciebie odpowiedni?

Tylko ty znasz odpowiedź na to pytanie. Słuchając swojej intuicji, upewniając, że pasujecie do siebie pod względem osobowości i sprawdzając referencję przyszłego projektanta, będziesz w stanie podjąć ostateczną decyzję. Profesjonalne projekty stron internetowych stanowić mogą poważny wydatek, zatem, przed wyborem konkretnego projektanta, powinieneś przeprowadzić badania.

To jest bardzo proste zadanie, zrobiłbym to sam, gdybym tylko miał czas.

Przede wszystkim, zatrudniasz projektanta w roli specjalisty. Zdanie takie wygłoszone w przypadku, gdy twoja strona ma być nieskomplikowana, oznacza: „Tak naprawdę nie chcę ci wiele zapłacić za ten projekt”. I każdy myślący projektant stron dobrze rozumie Twoje intencje. Zamiast tego, powiedz projektantowi, jakie są twoje plany i pozwól mu w nich czynnie uczestniczyć.

Czy mógłbyś zaprojektować stronę za darmo? Na próbę?

Pamiętaj, projektanci projektują, by zarobić na życie. Paradoks polega na tym, że dobzi projektanci mają kolejkę zleceń i nie projektują na próbę. Cięcie kosztów powoduje, że projektant pójdzie “na skróty” co z pewnością odbije się na konwersji. Jeśli twoje fundusze są ograniczone, powinieneś pomyśleć o skorzystaniu z określonego motywu frameworka, jak np. Thesis, ponieważ daje ci to narzędzia do projektowania, bez potrzeby tworzenia czegoś od nowa. Z biegiem czasu zawsze możesz zatrudnić projektanta, by stworzył coś dla twojego frameworka.

Podsumowując: Komunikacja, komunikacja, komunikacja - zarówno werbalna, jak i wizualna - i nie wahaj się zadawać pytań i żądać takiego samego poziomu komunikacji ze strony projektanta. Jeśli czujesz, że twój wybór nie jest odpowiedni, nie wahaj się zrezygnować z jego usług i znajdź takiego specjalistę, który ci się spodoba. Podejmując pochopne decyzje stracisz czas i pieniądze.