Ramowanie

Co znajdziesz w artykule

    Sposób, w jaki informacje są sformułowane może zmienić naszą ocenę i mieć wpływ na nasze decyzje.

    Ukryta historia może sprawić, że najbardziej pożądane przez nas wybory będą najbardziej oczywiste.

    Na przykład sformułowanie, że coś kosztuje „mniej niż filiżanka kawy dziennie” zachęca ludzi do innego spojrzenia na koszt jakiegoś abonamentu. Jak przedstawiasz wybory w swoim systemie? Jakie są dostępne opcje? Szczególnie w przypadku nowych lub trudnych pojęć.
    Na górę
    Projektujemy
    kreacje graficzne które przyciągają klientów jak magnes
    Kliknij i sprawdź jak
    Sekwencje
    Chętniej podejmujemy działania, gdy skomplikowane czynności rozbite są na mniejsze zadania.
    Trudno jest ukończyć skomplikowane zadanie, jak na przykład „załóż konto bankowe”, „uzupełnij swój profil”.

    Zamiast tego, rozbij skomplikowane zadania na małe, łatwe do ukończenia czynności. Może to być sekwencja kroków albo po prostu lista rzeczy, które musza być wykonane, by posunąć się naprzód w systemie.

    Mądrego miło posłuchać

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Sprawdź to - kliknij tutaj.

    Lubisz nasze treści i to co robimy?
    Możesz publikować je u siebie, sprawdź
    także jak jeszcze możesz nas wesprzeć.

    Richard Branson
    Właściciel ponad 400 różnych
    przedsiębiorstw o wspólnej
    marce. Virgin.
    Otrzymaj ofertę