Przemawianie
do zmysłów

Co znajdziesz w artykule

    Lepiej pamiętamy i jesteśmy bardziej zaangażowani w rzeczy, które przemawiają do wielu zmysłów.

    Czy możesz przemówić do większej ilości zmysłów niż tylko wzrok czy dotyk?

    Poszukaj możliwości dodania obrazów, dźwięku – może nawet sugestii zamachów czy smaków w tekście lub obrazach. Dźwięk jest oczywistym wyborem w przypadku filmów czy stron muzycznych, znajdź jednak subtelny sposób, by te same elementy występowały po najechaniu na daną pozycję, kliknięciu, wylogowaniu się i innych zwykłych czynnościach.
    Na górę
    Projektujemy
    kreacje graficzne które przyciągają klientów jak magnes
    Kliknij i sprawdź jak
    Ciekawość
    Ludzie zachęceni niewielką ilością interesujących informacji będą chcieli dowiedzieć się więcej!
    Kiedy możesz wstrzymać się z podawaniem wszystkich informacji? Które miałyby to być informacje?

    Wyjaw tylko tyle, by wzbudzić zainteresowanie i zachęć do podjęcia następnego kroku. Możesz także wzbudzić zainteresowanie robiąc coś niespodziewanego – ludzie zostaną na tyle długo, by dowiedzieć się, co się dzieje. To tak, jak intrygują nas zagadki.

    Mądrego miło posłuchać

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Sprawdź to - kliknij tutaj.

    Lubisz nasze treści i to co robimy?
    Możesz publikować je u siebie, sprawdź
    także jak jeszcze możesz nas wesprzeć.

    Richard Branson
    Właściciel ponad 400 różnych
    przedsiębiorstw o wspólnej
    marce. Virgin.
    Otrzymaj ofertę