Nie mów tych dwóch zdań projektantowi Twojej nowej strony.

Chcesz, żeby twój projekt strony internetowej był naprawdę dobry? Traktuj swojego projektanta i jego pracę z szacunkiem. Projektanci są przewrażliwieni na punkcie klientów, którzy mogą okazać się „problemowymi dziećmi”. Rozmowa i wywiad to proces dwustronny. Choć niektórzy projektanci nie mają nic przeciwko „wymianie ciosów”, oto kilka zdań, których nie powinieneś wypowiadać, jeżeli już znalazłeś artystę, na którego dobrej pracy szczególnie Ci zależy.

Czy twój potencjalny projektant jest dla ciebie odpowiedni?
Tylko ty znasz odpowiedź na to pytanie. Słuchając swojej intuicji, upewniając, że pasujecie do siebie pod względem osobowości i sprawdzając referencję przyszłego projektanta, będziesz w stanie podjąć ostateczną decyzję. Profesjonalne projekty stron internetowych stanowić mogą poważny wydatek, zatem, przed wyborem konkretnego projektanta, powinieneś przeprowadzić badania.

To jest bardzo proste zadanie, zrobiłbym to sam, gdybym tylko miał czas.

Przede wszystkim, zatrudniasz projektanta w roli specjalisty. Zdanie takie wygłoszone w przypadku, gdy twoja strona ma być nieskomplikowana, oznacza: „Tak naprawdę nie chcę ci wiele zapłacić za ten projekt”. I każdy myślący projektant stron dobrze rozumie Twoje intencje. Zamiast tego, powiedz projektantowi, jakie są twoje plany i pozwól mu w nich czynnie uczestniczyć.

Czy mógłbyś zaprojektować stronę za darmo?
Na próbę?

Pamiętaj, projektanci projektują, by zarobić na życie. Paradoks polega na tym, że dobzi projektanci mają kolejkę zleceń i nie projektują na próbę. Cięcie kosztów powoduje, że projektant pójdzie “na skróty” co z pewnością odbije się na konwersji. Jeśli twoje fundusze są ograniczone, powinieneś pomyśleć o skorzystaniu z określonego motywu frameworka, jak np. Thesis, ponieważ daje ci to narzędzia do projektowania, bez potrzeby tworzenia czegoś od nowa. Z biegiem czasu zawsze możesz zatrudnić projektanta, by stworzył coś dla twojego frameworka.

Podsumowując: Komunikacja, komunikacja, komunikacja - zarówno werbalna, jak i wizualna - i nie wahaj się zadawać pytań i żądać takiego samego poziomu komunikacji ze strony projektanta. Jeśli czujesz, że twój wybór nie jest odpowiedni, nie wahaj się zrezygnować z jego usług i znajdź takiego specjalistę, który ci się spodoba. Podejmując pochopne decyzje stracisz czas i pieniądze.

Mądrego zawsze miło posłuchać
Guru reklamy i sprzedaży.
Twórca międzynarodowej
potęgi Leo Burnett, Inc.
Czego uczą nas marki, którym ufamy?
My, zadajemy sobie to pytanie każdego dnia.
W tym miejscu chcielibyśmy dzielić się z Tobą efektami naszych poszukiwań.

Osiągnięcia
Jesteśmy bardziej skłonni angażować się w działania, w których osiągnięcia są doceniane i nagradzane.
Osiągnięcie czegoś znaczącego na polu jest satysfakcjonujące, jednak gdy jest w jakiś sposób docenione, cieszy jeszcze bardziej.

W środowisku gier komputerowych osiągnięcia są prezentowane za pomocą punktów, odznak, poziomów i innego rodzaju uznania. W innych sytuacjach, osiągnięcia są sygnalizowane poprzez awanse, członkowstwo, przywileje i dorobek. Jakie wyzwania – powiązane z pożądanymi zachowaniami – mają miejsce w Twoim przypadku i jakie są związane z nimi osiągnięcia?
Jestem zainteresowany!
Do: studio@owocni.pl
Od:
Twoja wiadomość
Witam, nazywam się , chętnie nawiąże kontakt z Owocnymi w sprawie współpracy nad nowym projektem. Poproszę o kontakt i wstępną ofertę. Mój numer telefonu to:
[Dostosuj tę wiadomość]
  • Częste pytania
    Ważne pytania i odpowiedzi
    1A co jeśli wasz projekt po
    prostu mi się nie spodoba?
    odpowiedź
    2Jak obsługujecie małe
    i początkujące firmy?
    odpowiedź
    3Jak wygląda
    współpraca na odległość?
    odpowiedź
    4Jaką gwarancję
    jakości otrzymam?
    odpowiedź
    5Ile wynosi minimalny
    budżet projektu?
    odpowiedź
    6Jak rozpocząć współpracę?
    odpowiedź
    Zapytaj o swój projekt
  • Broszura
    Jestem zainteresowany!
    Broszura
    firmowa.
    Jest darmowa!Niezbędna na zebraniu
    lub spotkaniu biznesowym.
    Pobierz broszurę - kliknij

Opublikuj treść u siebie

Chcesz zamieścić tą treść na swoim
blogu, za darmo? Nic prostszego!

Wystarczy, że wstawisz link zwrotny.
Zobacz jak publikować nasze treści.

  • Pisz dla nas
    Pisz dla nas, ekspercie

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Za dobrą treść, płacimy dobre pieniądze.
    Sprawdź to - kliknij tutaj.

  • Wesprzyj nas
    IMarketing

    Podoba Ci się to co robimy?
    - Udziel nam wsparcia, to łatwe - sprawdź tu.

Kliknij lubię to na
Otrzymaj ofertę