Nowości na blogu

Czy seks w reklamie działa?

Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Choć naukowcy szczerze w to wątpią, to ludzie z branży są świadomi skuteczności erotyki w sprzedaży. Problemem nie jest to “Czy erotyka działa?”, lecz to “Jak działa i w jakich sytuacjach?” Wielu ludzi sądzi, że seks używany jest, aby przyciągnąć uwagę widza. Jednak seksualność wpływa na ludzi również na innych płaszczyznach. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w niedawno wydanej książce Dr. Carolal Parduna. Jest tam przedstawionych kilka sposobów, w jakich sex wpływa na odbiorców.

Jak projekty opakowań osiągają sukces, w świecie przytłaczającego wyboru.

Bez względu na to, czy są z Warszawy, Berlina czy Hong Kongu, kupujący są przytłoczeni setkami różnych kategorii, z których każda uwzględnia często ponad 200 produktów. Różne kategorie rozbudowały się w ostatnich czasach w sposób znaczący, na zawsze odmieniając doświadczenia związane z zakupami. Jaki wpływ ma „zbyt duży wybór” na zachowanie kupujących i jaki jest w tym udział projektu opakowania?

To co zaprezentujesz jest równie ważne jak to zaprezentujesz.

To, jak zaprezentujesz klientom, czy przełożonym dany pomysł, ma równie duże znaczenie, jak sam pomysł. Opracowałeś jakieś koncepcje logo i zdecydowałeś się wysłać je do recenzji na jednej stronie PDF? Albo może myślałeś nad wyceną projektu i po prostu wpisałeś ją w wiadomość i wysłałeś. Może to wyglądać niewinnie i pokazywać twoją uczciwość, ale tak naprawdę to strzelanie sobie w stopę. My projektanci powinniśmy wiedzieć to najlepiej. Przecież to my ciągle mówimy o tym, jak projekt może wpływać i zmieniać ludzką percepcję i wyobrażenia.

Cenne nawyki, nabardziej efektywnych projektantów na świecie.

Mamy teorie dotyczące wszystkiego: dlaczego niebo jest niebieskie, dlaczego jabłka spadają, dlaczego pszczoły bzyczą (i robią wiele innych dziwnych rzeczy). Ludzie kochają teorie. Jednak teoria i praktyka nie są tym samym. Dlatego ten artykuł mówi wyłącznie o praktyce…

Nie mów tych dwóch zdań projektantowi Twojej nowej strony.

Chcesz, żeby twój projekt strony internetowej był naprawdę dobry? Traktuj swojego projektanta i jego pracę z szacunkiem. Projektanci są przewrażliwieni na punkcie klientów, którzy mogą okazać się „problemowymi dziećmi”. Rozmowa i wywiad to proces dwustronny. Choć niektórzy projektanci nie mają nic przeciwko „wymianie ciosów”, oto kilka zdań, których nie powinieneś wypowiadać, jeżeli już znalazłeś artystę, na którego dobrej pracy szczególnie Ci zależy.
Mądrego zawsze miło posłuchać
Richard Branson
Właściciel ponad 400 różnych
przedsiębiorstw o wspólnej
marce. Virgin.
Czego uczą nas marki, którym ufamy?
My, zadajemy sobie to pytanie każdego dnia.
W tym miejscu chcielibyśmy dzielić się z Tobą efektami naszych poszukiwań.

Efekt
pierwszeństwa
Dużo łatwiej przypominamy sobie pierwsze i ostatnie elementy listy.
Jaką kolejność mają pozycje na liście?

Jeśli kluczowe jest zapamiętanie przez użytkowników konkretnych pozycji, niech najważniejsze będą na początku i na końcu listy. To rozwiązanie można zastosować w przypadku listy pozycji do zaznaczenia, cech produktu, historii firmy – jakichkolwiek podstron z długą listą elementów.
Jestem zainteresowany!
Do: studio@owocni.pl
Od:
Twoja wiadomość
Witam, nazywam się , chętnie nawiąże kontakt z Owocnymi w sprawie współpracy nad nowym projektem. Poproszę o kontakt i wstępną ofertę. Mój numer telefonu to:
[Dostosuj tę wiadomość]
  • Częste pytania
    Ważne pytania i odpowiedzi
    1A co jeśli wasz projekt po
    prostu mi się nie spodoba?
    odpowiedź
    2Jak obsługujecie małe
    i początkujące firmy?
    odpowiedź
    3Jak wygląda
    współpraca na odległość?
    odpowiedź
    4Jaką gwarancję
    jakości otrzymam?
    odpowiedź
    5Ile wynosi minimalny
    budżet projektu?
    odpowiedź
    6Jak rozpocząć współpracę?
    odpowiedź
    Zapytaj o swój projekt
  • Broszura
    Jestem zainteresowany!
    Broszura
    firmowa.
    Jest darmowa!Niezbędna na zebraniu
    lub spotkaniu biznesowym.
    Pobierz broszurę - kliknij

Opublikuj treść u siebie

Chcesz zamieścić tą treść na swoim
blogu, za darmo? Nic prostszego!

Wystarczy, że wstawisz link zwrotny.
Zobacz jak publikować nasze treści.

  • Pisz dla nas
    Pisz dla nas, ekspercie

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Za dobrą treść, płacimy dobre pieniądze.
    Sprawdź to - kliknij tutaj.

  • Wesprzyj nas
    IMarketing

    Podoba Ci się to co robimy?
    - Udziel nam wsparcia, to łatwe - sprawdź tu.

Kliknij lubię to na
Obserwuj nas na
Otrzymaj ofertę