Spis treści:

Projektujemy
opakowania które same wpadają do koszyka
Kliknij i zobacz jak
Prowokowanie działań
W codziennych ścieżkach, potrzebujemy małych przypomnień, które zmotywują nas do działania.
Efektywne, zachęcające kuksańce powinny zaczepiać ludzi tam, gdzie się znajdują.

Na stronie może to być wyróżniony guzik, przypomnienie mailem a nawet zwykły Tweet. Można także wykorzystać czynniki wywołujące w trybie offline. Pomyśl o takich rodzajach przypomnień, które można ustawić samemu (SMS, komunikatory) Również wydruk, czy naklejka będą służyć doksonale jako przypomnienie, by coś zrobić.

Mądrego miło posłuchać

Szanowny ekspercie.
Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

Sprawdź to - kliknij tutaj.

Lubisz nasze treści i to co robimy?
Możesz publikować je u siebie, sprawdź
także jak jeszcze możesz nas wesprzeć.

Guru reklamy i sprzedaży.
Twórca międzynarodowej
potęgi Leo Burnett, Inc.
Otrzymaj ofertę