Wielu producentów alkoholu, zdaje sobie sprawę, że stworzenie nowej marki w wyskokowym świecie, jest jak Otwarcie puszki Pandory. Nic dziwnego, 7 na dziesięć nowych marek znika z rynku przed upływem roku. W tym artykule, odrabiamy lekcje z porażek za miliony dolarów. Podglądamy jak wyglądają wina, które podbijają światowe rynki, ale co najważniejsze przedstawiamy kompletny, zbadany naukowo proces, na poprawienie postrzegania smaku w umyśle każdego klienta.
Opakowanie często nazywane jest cichym sprzedawcą. Zwłaszcza kupowanie kosmetyków ma charakter emocjonalny. Dlatego moglibyście pójść na całość, wykorzystując specjalnie zaprojektowane opakowania z etykietami z nadrukiem sitowym, opakowane w pudełko kartonowe w pełnym kolorze i owinięte celofanem. Ale wiecie, że to by kosztowało fortunę. Chcesz wiedzieć jak zaprojektować właściwe opakowanie i etykietę kosmetyku? Koniecznie czytaj dalej.
Szata graficzna opakowań to często zapomniany proces, odbywający się gdzieś na zapleczu firm farmaceutycznych, jednak zmienne otoczenie rynkowe podniosło wagę tej kwestii. Przed firmami farmaceutycznymi i innymi przedsiębiorstwami zajmującymi się ochroną zdrowia najtrudniejszy okres w ich historii. Produkty szybko tracą ochronę patentową, powodując problemy z przychodami. Jednocześnie nowe produkty nie są w stanie wypełnić luki po nich. Co więcej, rynki międzynarodowe zmieniają się gwałtownie, tradycyjne rynki popadają w stagnację, a nowe rynki ewoluują w szybkim tempie. Kluczowi odbiorcy z branży ochrony zdrowia na całym świecie stosują presję cenową na ceny leków.
Hiperkonkurencja piętnuje niedojrzałe projekty opakowań i skazuje je na końcowe miejsca w wynikach sprzedaży. Prostota i minimalizm, odpowiedni balans bieli, chwytliwa grafika i hasło reklamowe – to warunki kreacji efektywnego opakowania.
Chcesz zbliżyć się do ideału Apple czy Coca-Coli? Sukces leży w minimaliźmie i prostocie, które pomogą pozbyć się Twojego towaru z półek szybciej niż zdążysz dokończyć ten artykuł.
Cudowne dziecko J.S. Pemebertona początkowo było napojem robionym na bazie liści koki i orzechów koli. Wynalazca najpopularniejszego napoju świata nawet w najśmielszych snach nie wieszczył sobie sukcesu, jaki osiągnęła marka po 120 latach istnienia. W 1893 Asa Candler zarejestrował oficjalnie markę i zadbał o jej marketingowy sukces. Redesign butelek jest dziś zarezerwowany dla takich geniuszy jak Versace, który klasyczny wygląd zamienia na iście modelingowy krój.
Każdy kto planuje jakikolwiek zmiany w projekcie graficznym (redesign wyglądu, czcionki, układu itp.), musi to przeczytać. New York Times zrobił niesamowite przeprojektowanie swojego magazynu, a ten artykuł da Ci wgląd na to, w jaki sposób stworzyli coś tak efektownego. To świetna lekcja na temat tego, jak poprawia się doskonałe.
Szanowny ekspercie.
Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.
Sprawdź to - kliknij tutaj.
Lubisz nasze treści i to co robimy?
Możesz publikować je u siebie, sprawdź
także jak jeszcze możesz nas wesprzeć.