Powrót do rzeczywistości

Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać
Reality Check
Autor: Guy Kawasaki

Świetna kolekcja esejów o przedsiębiorczości z autorskiego bloga blog.guykawasaki.com

Mantra: Trzy lub cztery słowa wyjaśniające, dlaczego twoja firma powinna istnieć.

Przeczytaj „Paradoks Strategii” Michaela Raynora.

Przedsiębiorcy często kurczowo trzymają się niedoskonałych biznesplanów, ponieważ na ich stworzenie poświęcili kilka miesięcy.

Podsumowanie to najważniejsza część. Musi być fantastyczne, przykuwać wzrok i przyspieszać tętno. Wyjaśnij, dlaczego twój produkt będzie piąć się w górę, zmieniać świat i rewolucjonizować rzeczywistość.

Najważniejszym powodem napisania biznesplanu jest zmuszenie zespołu menedżerów do ustalenia celów (co), strategii (jak) i taktyki (gdzie, kiedy, kto).

Gdy piszesz plan, zachowuj się tak, jakbyś dokładnie wiedział, dokąd zmierzasz. Twoje działania są przemyślane.

Gdy wprowadzasz plan w życie, bądź elastyczny i szybki.

Stawiaj sobie cele, które da się zmierzyć. Trzy do pięciu celów w tygodniu to wystarczająco wiele.

Możliwy do osiągnięcia: weź 10% tego, co przewidywałeś, ustal to za cel i zrealizuj go koncertowo.

Odłóż ckliwe cele na później. Firmy, które stawiają sobie cele możliwe do zmierzenia, są szczęśliwe.

Przekazuj informacje: pracownicy powinni budzić się rano z myślą o tym, jak pomogą osiągnąć zamierzone cele.

Dobrzy pracownicy akceptują odpowiedzialność.

Wspaniali pracownicy chcą być odpowiedzialni.

Bądź zaangażowany w zadanie, dopóki nie zostanie wykonane.

Nagradzaj osoby, które coś osiągną. Daj wszystkim znać, że „ta osoba dobrze się spisała”.

Już na samym początku stwórz kulturę, w której zadania są doprowadzane do końca. Prezes powinien świecić przykładem w realizacji celów, odpowiedziach do klientów, słuchaniu pracowników i ocenie ich wyników. Ta obsesja powinna obejmować odpowiadanie na telefony i e-maile.

Jeżeli twój produkt jest „dość dobry”, wyrzuć go, ponieważ wpływy pojawiają się dopiero wtedy, gdy rozpoczynasz wysyłkę.

ZATRUDNIANIE PRACOWNIKÓW:

 

Zadawaj każdemu kandydatowi to samo pytanie i rób obszerne notatki.

Sprawdzaj niezależne referencje. Bardzo przydaje się do tego LinkedIn.

Rozmowy z kandydatami powinny przeprowadzać ciągle te same osoby. Dzięki temu nabiorą wprawy.

Przeczytaj „Nową psychologię sukcesu” Carol Dweck.

Poznaj swoją
następną
ulubioną
książkę.
Mądrego zawsze miło posłuchać
Założyciel Microsoft Corp.
Najbogatszy człowiek na
świecie kilka lat z rzędu.
Czego uczą nas marki, którym ufamy?
My, zadajemy sobie to pytanie każdego dnia.
W tym miejscu chcielibyśmy dzielić się z Tobą efektami naszych poszukiwań.

Ramowanie
Sposób, w jaki informacje są sformułowane może zmienić naszą ocenę i mieć wpływ na nasze decyzje.
Ukryta historia może sprawić, że najbardziej pożądane przez nas wybory będą najbardziej oczywiste.

Na przykład sformułowanie, że coś kosztuje „mniej niż filiżanka kawy dziennie” zachęca ludzi do innego spojrzenia na koszt jakiegoś abonamentu. Jak przedstawiasz wybory w swoim systemie? Jakie są dostępne opcje? Szczególnie w przypadku nowych lub trudnych pojęć.
Jestem zainteresowany!
Do: studio@owocni.pl
Od:
Twoja wiadomość
Witam, nazywam się , chętnie nawiąże kontakt z Owocnymi w sprawie współpracy nad nowym projektem. Poproszę o kontakt i wstępną ofertę. Mój numer telefonu to:
[Dostosuj tę wiadomość]
  • Częste pytania
    Ważne pytania i odpowiedzi
    1A co jeśli wasz projekt po
    prostu mi się nie spodoba?
    odpowiedź
    2Jak obsługujecie małe
    i początkujące firmy?
    odpowiedź
    3Jak wygląda
    współpraca na odległość?
    odpowiedź
    4Jaką gwarancję
    jakości otrzymam?
    odpowiedź
    5Ile wynosi minimalny
    budżet projektu?
    odpowiedź
    6Jak rozpocząć współpracę?
    odpowiedź
    Zapytaj o swój projekt
  • Broszura
    Jestem zainteresowany!
    Broszura
    firmowa.
    Jest darmowa!Niezbędna na zebraniu
    lub spotkaniu biznesowym.
    Pobierz broszurę - kliknij

Opublikuj treść u siebie

Chcesz zamieścić tą treść na swoim
blogu, za darmo? Nic prostszego!

Wystarczy, że wstawisz link zwrotny.
Zobacz jak publikować nasze treści.

  • Pisz dla nas
    Pisz dla nas, ekspercie

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Za dobrą treść, płacimy dobre pieniądze.
    Sprawdź to - kliknij tutaj.

  • Wesprzyj nas
    IMarketing

    Podoba Ci się to co robimy?
    - Udziel nam wsparcia, to łatwe - sprawdź tu.

Kliknij lubię to na
Otrzymaj ofertę