show menu
+ Menu

Owocna biblioteczka

Obowiązkowe notatki z najważniejszych lektur o marketingu.
o-reklamie

O reklamie

Autor: David Ogilvy
Jeśli reklama nie sprzedaje produktu, to nie jest kreatywna” – Amen. Reklama, która nie obiecuje konsumentowi żadnych korzyści, nie sprzeda produktu. A jednak większość kampanii reklamowych nie zawiera żadnej obietnicy korzyści. To najważniejsze zdanie w tej książce – przeczytaj je jeszcze kilka razy! Pisze David Ogilvy, prawdziwy geniusz reklamowania produktów.
how-we-decide

How We Decide

Autor: Jonah Lehrer
Genialna książka z jasnym przesłaniem: nasz mózg emocjonalny jest szybszy i zazwyczaj mądrzejszy niż nasz mózg logiczny. Lata doświadczeń i używania logiki trenują nasze emocje; zachowują one wszystko, gromadząc prawdziwą mądrość. Badania dowodzą, że wiele decyzji podejmujemy lepiej, gdy kierujemy się instynktem.
potega-irracjonalnosci

Potęga Irracjonalności

Ukryte siły, które wpływają na nasze decyzje.
Autor: Dan Ariely
Ludzie są niewiarygodnie podatni na efekt kontekstu. Podejmowane przez nas decyzje determinują niezwiązane wpływy z bezpośredniego otoczenia, niezwiązane emocje, krótkowzroczność i inne formy irracjonalności, które pokazuje ta książka. Mój ulubiony rodzaj książki: wymienia i wyjaśnia wszystkie rzeczy, które ludzie robią wbrew intuicji.
Wywieranie-wplywu-na-ludzi

Wywieranie wpływu na ludzi

Psychologia perswazji
Autor: Robert Cialdini
Pierwsza i klasyczna, już książka na temat psychologii perswazji. Jak uzyskać 700% więcej ochotników. Jak sprzedawać więcej, podwajając ceny. Jak sprawić, by ludzie myśleli, że podjęli wybór, gdy tak naprawdę to my go podjęliśmy za nich…
Brain-Rules

Brain
Rules

12 sposobów na supermózg.
Jak przetrwać w pracy, domu i szkole.
Autor: John Medina
Ludzki mózg ewoluował w warunkach niemal nieustannego ruchu. Można z tego wnioskować, że optymalne środowisko dla przetwarzania informacji będzie zawierało ruch. Dokładnie tak jest. W zasadzie najlepsze spotkanie biznesowe odbyłoby się, gdyby wszyscy chodzili z prędkością ok. 2,8 km na godzinę.
the-culting-of-brands

The Culting of Brands

When customers become true believers.
Autor: Douglas Atkin
Sekta nam pochlebia: sprawia, że czujemy się wyjątkowi i oryginalni, doceniani za to, kim naprawdę jesteśmy. Sekty muszą odseparować się od istniejącego stanu rzeczy. Unikatowa, fascynująca, wnikliwa analiza sekt i tego, dlaczego ich strategia działa. A także tego, jak wykorzystać te informacje w promowaniu swojej firmy.
nie-kaz-mi-myslec

Nie każ mi myśleć!

O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych.
Autor: Steve Krug
Używaj konwencjonalnych zwrotów tak, by ludzie nie musieli myśleć nawet przez milisekundę. – Steve Krug napisał książkę, która stała się lekturą obowiązkową dla wszystkich, którzy tworzą strony internetowe.
LITTLE-BETS

Little
Bets

Jak przełomowe idee wyłaniają się z małych odkryć.
Autor: Peter Sims
Historie studia Pixar, Chrisa Rocka, Franka Gehry’ego i Krzemowej Doliny. Przykłady tego, jak wiele sukcesów lub kreatywności przychodzi z wypróbowywania wielu rzeczy. Szybkich porażek i szybkich informacji zwrotnych. Wypróbowywania większej ilości rzeczy i przemyślanych ćwiczeń.
Zalety-Iracjonalnosci

Zalety Iracjonalności

Korzysci plynace z postepowania wbrew logice.
Autor: Dan Ariely
Jeśli przeczytaliście jego niesamowitą książkę zatytułowaną Potęga irracjonalności i bardzo się Wam spodobała – To ta książka, jest jej kontynuacją, z większą ilością przykładów – głównie organizacyjnych.
thinking-fast-and-slow

Thinking, Fast and Slow

Zwycięzca nagrody Nobla w Ekonomii.
Autor: Daniel Kahneman
Profesor Kahneman, laureat nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii, przez większą część książki przedstawia duży przegląd większości swoich prac. Jeśli podobała Wam się „Przewidywalna Irracjonalność” albo „Napotykając szczęście” czy którakolwiek z popularno-psychologicznych książek, to jest właściwie Ojciec Chrzestny wszystkich tych dzieł.
leanstartup

The Lean Startup

Jak dzisiejsi przedsiębiorcy używają ciągłej innowacji do tworzenia ekstremalnych sukceów w biznesie.
Autor: Eric Ries
Każdy współczesny przedsiębiorca powinien przeczytać tę książkę dwa razy! Ona zmienia życie! Sukces startupu nie jest efektem dobrych genów czy bycia we właściwym miejscu we właściwym czasie. Sukces startupu może być zaprojektowany dzięki przestrzeganiu właściwej procedury, co oznacza, że można się tego nauczyć. A to oznacza, że można też tego nauczać!
tested-advertising-methods

Tested Advertising Methods

Autor: John Caples
John Caples – Ojciec reklamowej rewolucji, i jeden z pierwszych ewangelistów mierzenia jej skuteczności, napisał książkę, która w swoich czasach była fundamentem wiedzy o skutecznej reklamie. To aktualny również dziś, obowiązkowy klasyk wśród podręczników. Uczyli cię na lekcjach polskiego, by pisać piękny wstęp przed każdym wypracowaniem? Zapomnij o tym! W reklamie to nie działa. A Co działa świetnie? Sprawdź tu!
ignor-everybody

Ignore Everybody

Autor: Hugh MacLeod
Artysta, Hugh MacLeod przekazuje genialne, zwięzłe informacje na temat kreatywności. Seth Godin mówi o tej książce tak „Polecam ten tytuł wszystkim muzykom, artystom i przedsiębiorcom. To będzie wasza najważniejsza lektura, nawet jak nie lubicie zbyt wiele czytać. I muszę potwierdzić, że jest w tym dużo racji.
zmien-swoj-mozg-zmien-swoje-zycie

Zmień swój mózg, zmień swoje życie.

Opanuj stres, niepokój, depresję, obsesyjne zachowania, gniew i nadimpulsywność.
Autor: David McRaney
Poznaj lekarza, który skanuje mózgi i powiązuje określone zachowanie ze związkami chemicznymi w mózgu. Bardzo techniczne zagadnienia neurologiczne, ale w naszym fachu wiedzy o mózgu nigdy nie jest zbyt wiele…
you-are-not-so-smart

You Are Not So Smart.

Why You Have Too Many Friends on Facebook, Why Your Memory Is Mostly Fiction, and 46 Other Ways You're Deluding Yourself
Autor: David McRaney
Wspaniałe podsumowanie 46 błędów poznawczych. Wiele z nich było omawianych w takich książkach, jak Potęga Irracjonalności , ale jeśli nie czytaliście ich, to jest wspaniała książka na początek. W przeciwnym wypadku jest to dobre przypomnienie, warte przeczytania.
crowdsourcing

Crowd Sourcing.

Why the power of the crowd is driving the future of business.
Autor: Jeff Howe
Wspaniałe spojrzenie na inny sposób wykonania projektu: nie obciążaniem outsourcingiem jednej osobiy, ale stworzenie systemu, w którym tysiące ludzi mogą mieć swój drobny wkład.
wyznania-mówcy

Wyznania mówcy.

Spraw by ludzie Cię słuchali.
Autor: Scott Berkun
To najlepsza książka o wystąpieniach publicznych jaka kiedykolwiek została wydana. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto się tym zajmuje. Wspaniałe, konkretne porady i osobiste opowieści.
made-to-stick

Sztuka skutecznego przekazu

Why some ideas survive and others die.
Autor: Chip Heath and Dan Heath
Doskonała analiza tego, co sprawia, że określone pomysły czy historie są lepiej zapamiętywane od innych! Możemy zastosować tę wiedzę w każdym obszarze firmowego marketingu! Fascynujące!
switch

Pstryk

Jak zmieniać, żeby zmienić.
Autor: Chip Heath and Dan Heath
Wspaniała książka psychologiczna o rzeczywistych sposobach dokonania trwałej zmiany – zarówno osobistej, jak i organizacyjnej. Tak wiele potężnych przemyśleń opierających się na faktach, a nie teorii. Inspirujące, przeczące intuicji historie ogromnych zmian organizacyjnych wbrew wszystkiemu. Wysoce zalecana dla każdego.
the-paradox-of-choice

Paradoks wyboru

Dlaczego więcej to mniej
Autor: Barry Schwartz
Masz przed sobą wiele możliwości i decyzji? To zmieni sposób, w jaki będziesz na nie patrzeć. Gdy mamy nieograniczony wybór, uzyskujemy w naszych decyzjach lepsze wyniki, niż uzyskalibyśmy mając bardziej ograniczony świat, jednak czujemy się gorzej.
drive-kompletnie-nowe-spojrzenie-na-motywacje

Drive

Kompletnie nowe spojrzenie na Motywację.
Autor: Daniel Pink
Kiedy pieniądze wykorzystywane są jako zewnętrzna nagroda za jakieś działanie, badani tracą zainteresowanie nim. Bardzo zaskakująca analiza działania motywacji. Motywacja zewnętrzna i wewnętrzna. Praca i zabawa. Niezbędna dla każdego managera.
madrosc-tlumu

The Wisdom of Crowds

Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityce.
Autor: James Surowiecki
Oszałamiające przykłady tego, jak grupy różnych ludzi, działających niezależnie, są mądrzejsze niż każda pojedyncza osoba w grupie. Olbrzymie konsekwencje w zarządzaniu, na rynkach, w podejmowaniu decyzji i wielu innych.
poke-the-box-seth-godin

Poke the box

Autor: Seth Godin
Obłędny krótki manifest o tym, jak wyrobić sobie nawyk zaczynania różnych rzeczy. Inspirujący jak diabli.
Dawaj dawaj dawaj!
linchpin

Linchpin

Are You Indispensable?
Autor: Seth Godin
Geniusz patrzy na coś, przy czym inni utknęli i świat rusza z miejsca. Doskonała książka przypominająca o wartości genialnych pracowników zamiast pracowników systemowych.
tribes-seth-godin1

Tribes

Zostań internetowym przywódcą.
Autor: Seth Godin
Przywódcy mają zwolenników. Managerowie mają pracowników. Inspirujące spojrzenie na to, czego potrzeba, by organizować i mobilizować grupy ludzi. Jedna z najgłośniejszych książek ostatnich lat.
meatball-sundae-seth-godin

Meatball Sundae.

Is Your Marketing out of Sync?
Autor: Seth Godin
Klopsikowe lody – Czy twoim reklamom brakuje synchronizacji, to kolejna doskonała pozycja autorstwa Setha Godina. Zamiast pytać, jak wykorzystać nowe narzędzia internetowe, by wesprzeć nasz istniejący biznes, spytajmy, jak możemy zmienić nasz biznes, by najlepiej wykorzystać nowe narzędzia.
małe-jest-wielkie

Teraz małe jest wielkie.

Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe.
Autor: Seth Godin
Seth Godin to jeden z największych celebrytów, w reklamowej blogosferze. A to zbiór jego krótkich, głębokich postów z bloga, wszystkie prowokują do myślenia i inspirują każdego do reklamowania wszystkiego. Jeśli do tej pory nie był to Twój ulubiony pisarz, być może po tych tekstach staniesz się jego fanem i wiernym uczniem.
book-the-power-the-fine-art-limiting-essential-in-business-life

Potęga minimalizmu

The Fine Art of Limiting Yourself to the Essential...in Business and in Life
Autor: Leo Babuta
Stań się niewiarygodnie skuteczny. – Ustal ograniczenia. Rozpoznaj najważniejsze elementy i całkowicie wyeliminuj resztę. To naprawdę bardzo wiarygodna lektura, napisana przez kogoś, kto przez lata żył w ten sposób i osiągał sukcesy.
ahptl

Pragmatic Thinking and Learning

Refactor Your Wetware (Pragmatic Programmers)
Autor: Andy Hunt
Wspaniała kolekcja wybranych faktów na temat tego, jak uczyć się efektywnie i myśleć jasno. Ponieważ napisana została przez programistę, jest w niej wiele komputerowych analogii, które docenią programiści. W „Pragmatycznym myśleniu i uczenie się” ludzie, którzy nie są programistami mogą poczuć się trochę pominięci…
nudge

Nudge

Usprawnianie decyzji dotyczących zdrowia, bogactwa i szczęścia.
Autor: Richard Thaler i Cass Sunstein
Ta książka stanowi wyjątkowo ciekawe omówienie zagadnienia libertarianiańskiego paternalizmu. Czyli wpływania na zachowanie ludzi dla ich własnego dobra, bez zabraniania żadnych opcji ani znacznego zmieniania ekonomicznych bodźców.
cognitivesurpluscover

Cognitive Surplus

Creativity and generosity in a connected Age
Autor: Clay Shirky
Czy pasywne oglądanie telewizji było chwilowym zwyczajem, który trwał 80 lat, i czy wracamy dziś do bardziej uczestniczącej kultury? Cały czas wolny, który ludzie poświęcają na dodawanie haseł do Wikipedii, tworzenie filmików na YouTube czy śmiesznych podpisów do obrazków z kotami to czas, w którym wcześniej pasywnie oglądali telewizję. Z pewnością Ty także polubisz przemyślenia Claya Shirky’ego na temat kultury internetowej.
Zarzadzanie-sprzedaza-Praktyki-najlepszych-Najskuteczniejsze-metody-sprzedazy-i_Chetimages

Zarządzanie sprzedażą

Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami
Autor: Chet Holmes
Jeżeli chcesz stworzyć efektywną machinę sprzedażową we własnej firmie, to jestem pewny, że bardzo Ci się ta książka spodoba. To jedna z niewielu książek która w prosty sposób pokazuje, jak zmienić zawarte w niej informacje w rzeczywiste wyniki, krok po kroku. Bez ironii.
Ty-spolka-akcyjna-sztuka-autopromocji

You, Inc.

Sztuka sprzedawania siebie
Autor: Harry Beckwith
To jedna z najnowszych książek Beckwitha, ale możecie przeczytać cokolwiek jego autorstwa. Wszystkie jego książki zawierają pierwszorzędne informacje na temat ułatwiania sobie życia poprzez większą ostrożność, bez względu na to, czy chodzi o marketing czy po prostu o życie.
the-personal-mba-cover

The personal MBA

Master the art of business
Autor: Josh Kaufman
Oto prawdziwe Arcydzieło. To książka „DLA POCZĄTKUJĄCYCH”, którą będę polecał wszystkim, którzy interesują się biznesem. Zdumiewający przegląd wszystkiego, co trzeba wiedzieć. Zawiera wszystkie podstawy, minus modne słowa i tłuszcz. Nasze notatki mogą wam przybliżyć temat, ale zdecydowanie musicie przeczytać całą książkę. Jedna z najbardziej inspirujących książek, jaką przeczytałem od lat.
Seeking-Wisdom

Seeking Wisdom

From Darwin to Munger
Autor: Peter Bevelin
To jedna z moich ulubionych książek. Niewiarygodnie bogata. Wspaniały przegląd lekcji Charliego Mungera (partnera Warrena Buffetta) – i jego podejścia do list kontrolnych oraz multidyscyplinarnych modeli kierujących jasnym myśleniem. Główny morał: jeśli możemy uniknąć błędów, idzie nam lepiej niż większości. Jest to więc katalog najczęstszych lub najważniejszych błędów. I choć omawia głównie inwestycje, to można go zastosować do życia.
what-technology-wants

What Technology Wants

Technology is a living force...
Autor: Kevin Kelly
Technologia podobnie do biologii jest żyjącą siłą, która może rozszerzyć nasz potencjał, jeśli będziemy słuchać czego chce. Fascynujące spojrzenie na technologię z perspektywy historii i filozofii; skąd pochodzi technologia, dokąd zmierza.
potega-pelnego-zaangazowania

Potęga pełnego zaangażowania

Zarządzanie energią, a nie czasem, jest gwarancją sukcesu w pracy i w życiu.
Autor: Jim Loehr, Tony Schwartz
Autorzy przez wiele lat pracowali z najlepszymi sportowcami, dyrektorami i odkryli, że najlepsi z nich znali sekretny przepis. Wiedzieli, jak się zmusić, a potem zregenerować, zmusić, zregenerować. Przyjmijmy takie samo podejście w swoim życiu emocjonalnym, umysłowym, fizycznym i duchowym. Powinniśmy myśleć w kategoriach sprintów, a nie maratonów. Zaangażujmy się w pełni w to, co robimy, a później dajmy sobie czas na regenerację. Ale za każdym razem zmuszajmy się bardziej, idźmy dalej niż strefa komfortu, dokładnie tak, jak w przypadku dobrego planu ćwiczeń.
what-got-u-here

Sukces i co dalej...

Jak ludzie sukcesu, osiągają jeszcze większy sukces.
Autor: Marshall Goldsmith, Mark Reiter
Skierowane do ludzi, którzy już osiągnęli sukces. Cechy osobowości, które prowadzą do sukcesu (osobista dyscyplina, zgadzanie się na wszystko, nadmierna pewność siebie) to równocześnie cechy, które powstrzymują przed pójściem dalej! Kiedy to trzeba słuchać rad i nie pozwolić, by nadmierna pewność siebie sprawiła, że będziemy robić zbyt wiele. Uszczypliwe idee wbrew intuicji, które, jak dla mnie, były bardzo prawdziwe. Wspaniałe konkretne sugestie dotyczące tego, jak być lepszym. Odkryj 20 nawyków działania, które musisz złamać…
investors-manifesto

Manifest inwestora

Przygotowując się na armagedon dobrobytu i wszystkiego co pomiędzy...
Autor: William J. Bernstein
Każdy, kto ma jakiekolwiek pieniądze do zainwestowania (lub już je zainwestował) powinien przeczytać tę książkę. Jasne myślenie, wykorzystujące tylko fakty i liczby, a nie domysły. Teoria współczesnego portfela: wykorzystuj elementy pasywne całego rynku, bez spekulacji, bez wybierania akcji i unikaj całej branży finansowej wymuszającej opłaty.
4-godzinny-tydzien-pracy

4-Godzinny tydzień pracy.

Uwolnij się od schematu od 9 do 17 dołącz do niezależnych finansowo
Autor: Timothy Ferriss
Oto książka, która najbardziej ze wszystkich zmieniła moje życie. Bestseller New York Times, który latami okupował listę przebojów. Możecie przeczytać moje najważniejsze notatki, ale to i tak kropla w morzu. Genialne odwrócenie wszystkich książek w stylu „jak zarządzać całym swoim bałaganem”. Ta książka opowiada, jak odmówić swojemu bałaganowi, ustalić oczekiwania na swoich warunkach i być równie skutecznym w krótszym czasie.
the-e-myth

The E Myth Revisited

Dlaczego większość małych biznesów nie działa i co z tym zrobić.
Autor: Michael E. Gerber
W założeniu brzmi bardzo prosto. Wszystko musi być systemem. Myślcie o swojej firmie, jak o prototypie franczyzy. Powinniście móc dać podręcznik komukolwiek i sprawić, by poradził sobie równie dobrze, co wy. Ponad milion sprzedanych egzemplaży? Przekonaj się sam…
kod-talentu

Kod Talentu

Jak zostać geniuszem
Autor: Daniel Coyle
Wspaniała książka, która pokazuje, że głębokie ćwiczenia są tym, co naprawdę sprawia, że stajemy się w czymś lepsi. Czym są głębokie cwiczenia? To nic innego jak – zmaganie się w określony, pożądany sposób – działanie na skraju swoich możliwości, gdzie popełnia się błędy –doświadczenia, w trakcie których jesteśmy zmuszeni, by zwolnić, popełnić błędy i poprawić je. Brzmi banalnie? Tak Ci się tylko wydaje, sprawdź.
execution

Realizacja

Zasady wprowadzana planów w życie.
Autor: Larry Bossidy i Ram Charan
Egzekwowanie: Brakujące ogniwo, główny powód tego, że firmy nie dotrzymują swoich obietnic, przepaść pomiędzy tym, co chcą osiągnąć liderzy firmy i zdolnościami organizacji do wykonania. Dogłębne spojrzenie na brudną dyscyplinę doprowadzania rzeczy do końca w dużej organizacji.
5-elements-book-jacket

5 Elements of Effective Thinking

Pięć elementów skutecznego myślenia
Autor: Edward B. Burger i Michael Starbird
Krótka i genialna książka ze wskazówkami na temat lepszego myślenia. Konsekwencja, dokładność, skupianie się na podstawach, kreatywność i bardziej aktywna nauka. Zaskakująco inspirująca.
Przewodnik dobrego zycia

A Guide to the Good Life

Starożytna sztuka stoickiej radości.
Autor: William Irvine
Przewodnik dobrego życia: Starożytna sztuka stoickiej radości to książka, która naprawdę zrobiła na mnie wrażenie. Filozofia, którą kieruję się w życiu odkąd skończyłem siedemnaście lat, idealnie naśladuje filozofię sprzed dwóch tysięcy lat zwaną stoicyzmem. Oto najważniejsze notatki, które streszczają książkę i powinny pomóc Ci w podjęciu decyzji czy chcesz czytać całą. A warto!
TheARTofWAR

The War of Art

Break Through the Blocks and Win Your Inner Creative Battles
Autor: Steven Pressfield
Czy jeś pisarzem, który nie pisze, malarzem, który nie maluje, przedsiębiorcą, który nie założył własnego biznesu? Czy kiedykolwiek miałeś wizję tego, kim możesz się stać, dzieła, którego może Ci się udać dokonać, spełnionego człowieka, którym los pozwoli Ci być? Wiesz więc, czym jest „opór”. Koniecznie przeczytaj “Wojnę Sztuki”, lub poniższe najważniejsze notatki z książki.
KOD-Talentu

Kod talentu

Jak zostać geniuszem
Autor: Daniel Coyle
Essencja Coyle’a z „Kodu talentu”, który ze wszystkich przeprowadzonych badań na temat świadomej praktyki wydestylował 52 porady, które można wprowadzić w życie. Niesamowita i inspirująca książka, w 90 minut można przeczytać całość, a potem zabrać się do pracy!
Willpower

Willpower – Siła woli

Nasza największa siła, odkrywana na nowo!
Autor: Roy Baumeister i John Tierney
Posiadasz ograniczone zasoby siły woli, które maleją kiedy ich używasz. Istnieją dwie cechy, które wpływają na „dobre wyniki” w życiu: inteligencja i samokontrola. Większość problemów osobistych i społecznych wypływa z braku samokontroli. Kiedy spytano grupę ludzi o ich porażki życiowe, brak samokontroli znalazł się na szczycie listy. Porozmawiajmy więc o niej.
GoodBrainGreat

Making a Good Brain Great - Zadbaj o mózg

Osiąganie i utrzymanie optymalnej wydajności umysłowej - Program kliniki Amena.
Autor: Daniel G. Amen
O tym, jak dbać o mózg – tę maź wewnątrz czaszki – opowiada lekarz, który skanuje mózgi i powiązał określone zachowania ze związkami chemicznymi w mózgu.
PowrotDoRzeczywistosci

Powrót do rzeczywistości

Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać
Autor: Guy Kawasaki
Świetna kolekcja esejów o przedsiębiorczości z autorskiego bloga blog.guykawasaki.com
The-Now-Habbit

Nawyk samodyscypliny

Zaprogramuj wewnętrznego stróża.
Autor: Neil Fiore
Dobra książka z przemyśleniami i radami na temat tego, jak pokonać prokrastynację.
Zbyt-dobry-by-mogli-Cie-zignorowac

Zbyt dobry, by mogli Cię zignorować

Dlaczego umiejętności przebijają pasję na drodze do znalezienia pracy którą kochasz.
Autor: Cal Newport
Szokująco mądre przemyślenia na temat kariery. POZYCJA OBOWIĄZKOWA dla każdego, kto nie kocha swojej pracy, chce odejść z pracy i zająć się realizacją swoich pasji, albo nie jest pewien, co powinien robić. Wiele razy w tygodniu polecam ją ludziom, którzy wysyłają mi takie pytania mailem. Najlepsza książka, jaką przeczytałem w tym temacie.
Sztuka-uczenia-sie

Sztuka uczenia się.

W poszukiwaniu doskonałości.
Autor: Josh Waitzkin
Mistrz szachowy zostaje mistrzem Tai Chi – odkrywa, że jego prawdziwym talentem jest nauka, a następnie dzieli się swoimi spostrzeżeniami i opowieściami.
Sztuka-osiagania-zysku

Sztuka osiągania zysku

The Art of Profitability
Autor: The Art of Profitability
Poniżej znajdziecie 25 różnych przykładów modeli osiągania zysku, które możecie zastosować we własnym biznesie, i dzięki którym uzyskacie dochody ze źródeł, o których nigdy byście nie pomyśleli.
Willpower-instinct

The Willpower Instinct

Jak działa samokontrola. Dlaczego to ma znaczenie i co możesz zrobić, aby wyciągnąć z niej więcej.
Autor: Kelly McGonigal
Rewelacyjna książka o sile woli autorstwa profesor psychologii Uniwersytetu Standforda, która specjalizuje się nauczaniem właśnie w tej dziedzinie. Mocny akcent na początek: Najlepszym sposobem na poprawę samokontroli jest dostrzeżenie tego, jak i dlaczego ją tracisz. Jest to lepsza książka o sile woli od poprzedniej na mojej liście, łatwiej ją zastosować, jest lepiej napisana i lepiej przedstawia temat. Jest naprawdę świetna (O ILE zastosujesz ją w życiu!)
Talent-jest-przeceniany

Talent jest przeceniany

Co naprawdę odróżnia światowej klasy mistrzów od całej reszty.
Autor: Geoff Colvin
Talent nie jest wrodzony – bierze się z tysięcy godzin rozmyślnej praktyki, koncentrującej się na poprawie słabych stron. Tylko tyle. Jeżeli uda wam się przebrnąć przez pierwsze 20 procent książki, w której znajdują się same pytania, kolejne 60 procent jest całkiem niezłe.
Poznaj swoją
następną
ulubioną
książkę.
Mądrego zawsze miło posłuchać
Jack Welch
CEO - General Electrics.
Genialny lider ogłoszony
managerem stulecia.
Czego uczą nas marki, którym ufamy?
My, zadajemy sobie to pytanie każdego dnia.
W tym miejscu chcielibyśmy dzielić się z Tobą efektami naszych poszukiwań.

Rozpoznanie ponad
przypominanie
Łatwiej jest rozpoznać rzeczy, których doświadczyliśmy wcześniej niż przywoływać je z pamięci.
Opcje wielokrotnego wyboru lub te wymagające jednego kliknięcia to dla ludzi łatwy sposób interakcji ze stroną.

Jeśli chcesz poprosić ludzi o wymienienie rzeczy z pamięci, spróbuj uzupełnić (lub zastąpić) puste pola określonymi, losowymi wyborami, które będą mogły ich naprowadzić.
Jestem zainteresowany!
Do: studio@owocni.pl
Od:
Twoja wiadomość
Witam, nazywam się , chętnie nawiąże kontakt z Owocnymi w sprawie współpracy nad nowym projektem. Poproszę o kontakt i wstępną ofertę. Mój numer telefonu to:
[Dostosuj tę wiadomość]
  • Częste pytania
    Ważne pytania i odpowiedzi
    1A co jeśli wasz projekt po
    prostu mi się nie spodoba?
    odpowiedź
    2Jak obsługujecie małe
    i początkujące firmy?
    odpowiedź
    3Jak wygląda
    współpraca na odległość?
    odpowiedź
    4Jaką gwarancję
    jakości otrzymam?
    odpowiedź
    5Ile wynosi minimalny
    budżet projektu?
    odpowiedź
    6Jak rozpocząć współpracę?
    odpowiedź
    Zapytaj o swój projekt
  • Broszura
    Jestem zainteresowany!
    Broszura
    firmowa.
    Jest darmowa!Niezbędna na zebraniu
    lub spotkaniu biznesowym.
    Pobierz broszurę - kliknij

Opublikuj treść u siebie

Chcesz zamieścić tą treść na swoim
blogu, za darmo? Nic prostszego!

Wystarczy, że wstawisz link zwrotny.
Zobacz jak publikować nasze treści.

  • Pisz dla nas
    Pisz dla nas, ekspercie

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Za dobrą treść, płacimy dobre pieniądze.
    Sprawdź to - kliknij tutaj.

  • Wesprzyj nas
    IMarketing

    Podoba Ci się to co robimy?
    - Udziel nam wsparcia, to łatwe - sprawdź tu.

Kliknij lubię to na
Obserwuj nas na
x
Będziemy Ci bardzo wdzięczni za
sugestie lub informację o napotkanym
błędzie. Każdego dnia wkładamy wiele
pracy, aby te strony były lepsze.

Pozwól nam Tobie podziękować:
no-spam