show menu
+ Menu

Spis treści:

Projektujemy
opakowania które same wpadają do koszyka
Kliknij i zobacz jak
Efekt upływu
czasu.
Postrzeganie upływu czasu jest bardzo subiektywne. Wykorzystaj to w działaniu.
Jeśli ludzie muszą czekać, żeby system załadował treści lub wykonał zadanie, stwórz wrażenie, że rzeczy dzieją się szybciej niż w rzeczywistości.

Używaj wolniejszych preloaderów – ludzie liczą cykle, nie milisekundy. Możesz też zaoferować jakąś rozrywkę: ludzie zaangażowani umysłowo w jakieś zadanie nie zauważają, jak długo ono zajmuje.

Mądrego miło posłuchać

Szanowny ekspercie.
Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

Sprawdź to - kliknij tutaj.

Lubisz nasze treści i to co robimy?
Możesz publikować je u siebie, sprawdź
także jak jeszcze możesz nas wesprzeć.

Ojciec Apple inc. Ikona
rewolucji w marketingu,
biznesie i designie.
x
Będziemy Ci bardzo wdzięczni za
sugestie lub informację o napotkanym
błędzie. Każdego dnia wkładamy wiele
pracy, aby te strony były lepsze.

Pozwól nam Tobie podziękować:
no-spam