show menu
+ Menu

Plakaty reklamowe o niezwykłej treści. Porywają serca i spojrzenia przechodniów.

Zobacz serię plakatów, które informują, przekonują i wzruszają swoich odbiorców.

    • Spoleczne-plakaty-reklamowe
Co znajdziesz w artykule

    W swoim życiu widzi­ałeś już pewnie tysiące plakatów, ale jak często na ich widok, pomyślałeś „wow, świetna rob­ota”?

    Prezen­tu­jemy 15 świet­nych pro­jek­tów, dzięki którym pro­jek­tanci badają nowe per­spek­tywy widzenia, odkry­wa­jąc przed nami nowe hory­zonty myślowe.

    Poznaj wzory plakatów reklamowych, które zmieniają świat.

    Podobno, jeden obraz wart jest tysiąc słów, jed­nak plakat, jest tą formą wyrazu w którym jedno słowo może być warte tysiąca obrazów. Wielkie idee zak­lęte w min­i­mal­isty­cznej formie stanowią prawdziwe dzieła sztuki. Które edukują, bawią, i wzruszają. Zobacz przykłady najlepiej zaprojektowanych plakatów reklamowych, które naszym zdaniem każdy znać powinien. Jak powiedział Exupery:

    Per­fekcja jest osiąg­nięta nie wtedy, gdy nic nie można
    już dodać, lecz gdy nic nie da się już odjąć.”
    — Antoine de Saint-Exupéry

    Plakat reklamowy obrazu­jący odd­ech, zapro­jek­towany przez Matta Wil­leya (studio8design). Jesteśmy szczęśli­wymi posi­adaczami jed­nego egzem­plarza, bardzo lim­i­towanej serii. Jeśli chcesz go obe­jrzeć, zapraszamy do naszego stu­dia.

    Osoba, którą kochasz składa się w 72,8% z wody. Świetny plakat reklamowy. Jest on inter­pre­tacją słów Alana Fletchera („The per­son, you love is 72,8% water”). Pow­stał na ćwiczeni­ach o tema­cie “pisz jako obraz”, które były wstępem do zajęć z typografii.

    Plakat jest jed­nym z serii czterech plakatów, przy­go­towanych na kon­cert math-metal/hardcore zespołu Man­hat­tan Sky­line w Oslo. Plakaty wyko­nane są wyłącznie dla Night Clubu pod­czas trwa­nia fes­ti­walu Oya Fes­ti­val w 2009 roku. Jest to edy­cja limitowana.

    Dwa świetne plakaty, obrazu­jące zmi­anę kli­matu. Pier­wszy z nich pokazuje, w jakich tem­per­at­u­rach mogą żyć poszczególne zwierzęta. Glob­alne ocieple­nie sprawia, że znikają. Drugi postawił na min­i­mal­izm, przed­staw­ia­jąc upadłą pandę, która jest jed­nocześnie logiem WWF.

    Wzór plakatu reklamowego, tureck­iego artysty o pseudonimie “Sarhan”, dosłownie obrazu­jący anatomię typografii. Przed­stawia on literę „a”, składa­jącą się w połowie z kości i mięśni. Całość stanow­iła okładkę pisma Grafik TASARIM.

    Abra­ham Obama. Barack Obama jako Abra­ham Lin­coln. Plakat zapro­jek­towany przez Rona Eng­lisha. Dowiedz się więcej na temat przykładów poli­ty­cznej kampanii reklam­owej Bar­racka Obamy.

    Seria pomysłowych plakatów, przed­staw­ia­ją­cych kul­towe posta­cie.
    Tutaj taśma fil­mowa przed­stawia Jeffa Bridgesa, gra­jącego w filmie „Big Lebowski”

    Plakat Ser­gio Mon­tezumy, przed­staw­ia­jący ojca soulu – Jamesa Browna. Odd­anie rysów twarzy poprzez samą typografię naprawdę robi wrażenie.

    Plakat pro­mu­jący brazyli­jskie kino w Sztokholmie. Autor skupił się na graficznym połącze­niu obrazów, które mówią jed­nocześnie o brazyli­jskiej fil­mo­grafii i kul­turze, przy wyko­rzys­ta­niu odpowied­niej kolorystyki.

    Ten wzór plakatu reklamowego jest jed­nym z serii czterech plakatów, przy­go­towanych na kon­cert math-metal/hardcore zespołu Man­hat­tan Sky­line w Oslo. Plakaty wyko­nane są wyłącznie dla Night Clubu pod­czas trwa­nia fes­ti­walu Oya Fes­ti­val w 2009 roku. Jest to edy­cja limitowana.

    Na zakończe­nie pro­ponu­jemy zwró­cić uwagę, na ten zabawny i pełen miłości plakat typograficzny, mówiący o tym, czym tak jest pro­jek­towanie graficzne. Zapro­jek­towany przez Matthew Buchana na konkurs o tym samym tytule, Czyli czym pro­jek­towanie graficzne jest. Oczy­wiś­cie to bardzo subiek­ty­wne zestaw­ie­nie plakatów, z pośród dziesiątek, które warto było by przy tej okazji wymienić. Jeżeli znasz jakiś, który powinien zająć wysokie miejsce w tej kolekcji, to będę wdz­ięczna jeżeli podzielisz się infor­ma­cją o nim
    w komen­tarzach do artykułu. Jeżeli chcesz, abyśmy pomogli Ci w pracy pro­jek­towej nad nowym mar­ketingiem — daj nam o tym znać tutaj.

    Na górę
    Projektujemy
    kreacje graficzne które przyciągają klientów jak magnes
    Kliknij i sprawdź jak
    Prowokowanie działań
    W codziennych ścieżkach, potrzebujemy małych przypomnień, które zmotywują nas do działania.
    Efektywne, zachęcające kuksańce powinny zaczepiać ludzi tam, gdzie się znajdują.

    Na stronie może to być wyróżniony guzik, przypomnienie mailem a nawet zwykły Tweet. Można także wykorzystać czynniki wywołujące w trybie offline. Pomyśl o takich rodzajach przypomnień, które można ustawić samemu (SMS, komunikatory) Również wydruk, czy naklejka będą służyć doksonale jako przypomnienie, by coś zrobić.

    Mądrego miło posłuchać

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Sprawdź to - kliknij tutaj.

    Lubisz nasze treści i to co robimy?
    Możesz publikować je u siebie, sprawdź
    także jak jeszcze możesz nas wesprzeć.

    Prawdziwy geniusz w dziedzinie
    marketingu. Właściciel
    Ogilvy&Mather.
    x
    Będziemy Ci bardzo wdzięczni za
    sugestie lub informację o napotkanym
    błędzie. Każdego dnia wkładamy wiele
    pracy, aby te strony były lepsze.

    Pozwól nam Tobie podziękować:
    no-spam