Spis treści:

The New York Times. Jak ikona Ameryki zmieniła projekt graficzny?

Każdy kto planuje jakikol­wiek zmi­any w pro­jek­cie graficznym (redesign wyglądu, czcionki, układu itp.)

Czytaj dalej

Apetyczne opakowania spożywcze. Tak dobre, że chciałoby się je zjeść.

To najtrud­niejszy egza­min dla pro­jek­tów opakowań i wielkie wyzwanie dla każdego liczącego się pro­du­centa.

Czytaj dalej

To co zaprezentujesz jest równie ważne jak to zaprezentujesz.

To, jak zaprezentujesz klientom, czy przełożonym dany pomysł, ma równie duże znaczenie, jak sam pomysł.

Czytaj dalej

Plakaty reklamowe o niezwykłej treści. Porywają serca i spojrzenia przechodniów.

W swoim życiu widzi­ałeś już pewnie tysiące plakatów, ale jak często na ich widok, pomyślałeś „wow, świetna rob­ota”?

Czytaj dalej

Tomasz Opasinski. Odkryj twórczość najsłynniejszego Polaka w Hollywood.

Zaraz po Romanie Polańskim, najbardziej znany polak z branży filmowej, który odcisnął swój ślad w Hollywood.

Czytaj dalej

Czy seks w reklamie działa?

Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Choć naukowcy szczerze w to wątpią, to ludzie z branży są świadomi skuteczności erotyki w sprzedaży.

Czytaj dalej

Opakowania kartonowe odkryte na nowo. Kreatywna opowieść firm Puma, UPS i…

Coraz więcej firm dostrzega potenc­jał, drzemiący w opakowa­ni­ach.

Czytaj dalej

Najpopularniejszy napój świata. Historia faceliftingu i koncepcji przyszłości.

Cudowne dziecko J.S. Pemebertona początkowo było napojem robionym na bazie liści koki i orzechów koli.

Czytaj dalej

Maksymalny efekt minimalizmu – Wow! Znane marki, w uproszczonym wydaniu.

Hiperkonkurencja piętnuje niedojrzałe projekty opakowań i skazuje je na końcowe miejsca w wynikach sprzedaży.

Czytaj dalej

60 tłustych lat Mc Donald’s w odbiciu 3 legendarnych koncepcji graficznych.

Od lat 40-tych XX wieku Mc Donald’s buduje swoją potęgę.

Czytaj dalej

Czy opakowania kosmetyków potrzebują zmian?

Opakowanie często nazywane jest cichym sprzedawcą. Zwłaszcza kupowanie kosmetyków ma charakter emocjonalny.

Czytaj dalej

Marketing Apple. Czego o projektowaniu uczy nas guru światowego marketingu?

Apple Inc. osiąga zach­wyca­jące wyniki, trafi­a­jąc w 2012 roku na pier­wsze miejsce z listy najbo­gat­szych firm świata.

Czytaj dalej

Jacek Utko i jego niezapomniane lekcje i projekty, które podwajały nakłady gazet.

Czy dobry pro­jek­tant moze ocalić gazetę?
– Okazuje sie ze tak.

Czytaj dalej

Medycyna w nowych opakowaniach. Operacje graficzne na półce w aptece.

Szata graficzna opakowań to często zapomniany proces, odbywający się gdzieś na zapleczu firm farmaceutycznych, jednak zmienne otoczenie rynkowe podniosło wagę tej kwestii.

Czytaj dalej

Stefan Sagmeister. Sztuka, która wskazuje drogę i odpowiada na najważniejsze pytania.

Ste­fan Sag­meis­ter od lat zna­j­duje się w czołówce najważniejszych wiz­jon­erów współczes­nej sztuki.

Czytaj dalej

101 wzorów reklam zewnętrznych. Zobacz najlepszy ambient na świecie.

Poz­naj reklamy które potrafią sprzedawać nawet w sytu­ac­jach, o których nigdy byś nie pomyślał.

Czytaj dalej

Krótka historia firmy Microsoft. W odbiciu opakowań Windows i Office.

Pro­jek­towanie opakowa­nia dla opro­gramowa­nia, rzadko kiedy prz­er­adza się we wzór godny naślad­owa­nia.

Czytaj dalej

Cenne nawyki, nabardziej efektywnych projektantów na świecie.

Mamy teorie dotyczące wszystkiego: dlaczego niebo jest niebieskie, dlaczego jabłka spadają

Czytaj dalej

Kiedy i jak zmienić opakowanie znanej marki? Mały przewodnik po udanym rebrandingu.

Na rynku pojawia się coraz więcej konkuren­cyjnych marek. Sprzedaż twoich pro­duk­tów sys­tem­aty­cznie spada.

Czytaj dalej

Znaczenie kolorów używanych w reklamie. Od teorii barw, do psychologii kolorów.

Kolory jak nic innego mogą dodawać energii lub studzić emocje.

Czytaj dalej

Odkryj wpływ emocji na wyniki finansowe. Opakowania, które podbiły sprzedaż o 450%.

Cza­sami, opakowa­nia potrafią być aż tak skutecznym narzędziem sprzedaży, jak nowe butelki soku firmy IZZE.

Czytaj dalej

101 przykładów reklam prasowych. Zobacz najlepsze reklamy na świecie.

Zobacz staranną selekcję, wyjątkowych reklam z najpoważniejszych gazet i cza­sop­ism na świecie.

Czytaj dalej

10 wielkich zasad projektowania grafiki i 10 paradoksów każdego projektanta.

Boska pro­por­cja, trójpodział czy prawo Fittsa? Wszys­tkie one pomogę Ci w stworze­niu, wery­fikacji lub oce­nie skutecznego pro­jektu graficznego.

Czytaj dalej

Nie mów tych dwóch zdań projektantowi Twojej nowej strony.

Chcesz, żeby twój projekt strony internetowej był naprawdę dobry? Traktuj swojego projektanta i jego pracę z szacunkiem.

Czytaj dalej

Infografika to obraz, który łatwo sprzeda trudny temat. Sprawdź, jak ją zaprojektować.

Dlaczego info­grafiki zdoby­wają tak wielkie uznanie pub­liczności na całym świecie?

Czytaj dalej

Marek Raczkowski. Mistrz nadawania prostych form skomplikowanym treściom.

Człowiek ikona. Komen­ta­tor rzeczy­wis­tości, trop­iciel absur­dów, geniusz przekazu­jący mądre treści, za pomocą prostych formy.

Czytaj dalej

Alkohol w nowych opakowaniach. Czym kuszą nas butelki w monopolowym?

Wielu producentów alkoholu, zdaje sobie sprawę, że stworzenie nowej marki w wyskokowym świecie, jest jak Otwarcie puszki Pandory.

Czytaj dalej

Jak projekty opakowań osiągają sukces, w świecie przytłaczającego wyboru.

Bez względu na to, czy są z Warszawy, Berlina czy Hong Kongu, kupujący są przytłoczeni setkami różnych kategorii, z których każda uwzględnia często ponad 200 produktów.

Czytaj dalej